27.10.12

U bojama jeseni

Ovu torbu sam započela još u aprilu mesecu. Dosta brzo sam je uradila, ali sam po običaju odugovlačila sa završnom obradom. Danas ću, sutra ću, pa se to rasteglilo na pola godine. A samo sam morala da je postavim, dodam kaiš i ušijem dugme. Posao od nepuna dva sata, jer sam postavu ušivala ručno.




Torba je malo većih dimenzija, onakve kakve nosim leti, ali će odlično poslužiti za moje sportske aktivnosti. Dobro, nije baš za sport već za jogu, ali se oprema ne razlikuje puno:)))
Recept je ovde, vunicu sa kojom sam radila možete naručiti ovde. Radjeno je od turske "Angora Millennium Batik" vunice, dve nijanse, jedna na braon-narandžasto, a druga nijanse zelene. Torba se radi u jednom komadu, nema ušivanja, i sve se radi sa lica, tj. plete se u krug!

I da, oduvek me je zanimalo zašto male žene vole velike torbe?

19 comments:

  1. Oba torba me je ostavila bez daha :) Prelepe boje, savrsen dezen... A jos sto je velika! nisam mala zena ali odlepim za velikom torbom, kad sa sobom nosim sto cuda uvek!

    ReplyDelete
  2. Neces mi verovati ali ja ovakvu torbu trazim vec godinama :)
    Postoji li neka mogucnost narucivanja ili nesto tako ili to samo za sopstveni uzitak? :)))

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Male žene ne vole samo torbe velike!
    Ima toga još...

    ReplyDelete
  5. Ovu bih tvoju tako rado nosilaaaaa! Ako torba ne može primiti podstanara, kod mene ne prolazi, kaže mi zakoniti često. A ja nisam mala žena. ;DD

    ReplyDelete
  6. Draga torba je fantasticna! Bas ti ide ovaj colorwork. Mislim da sve zene vole velike torbe. Jos ako ima dovoljno dzepova u njoj.

    ReplyDelete
  7. Fenomenalna je! I ja sam mala žena i obožavam velike torbe (pozdrav Siniši ;)), nema šta nema u mojim torbama. Tu je sve, samo što ništa ne mogu da nađem...

    ReplyDelete
  8. Nema malih žena, samo niskih rastom ;-)
    Torba ti je odlična.

    ReplyDelete
  9. Torba je fantasticna! A mustra...nisam sigurna da bih mogla da je uradim.:)Svaka cast.:)

    ReplyDelete
  10. Bas mi se svidja torba. I ja bih ju rado nosila!

    ReplyDelete
  11. @my perfect lounge - samo za sopstveni užitak, još uvek:)))

    ReplyDelete
  12. Prelepo, a deluje mi jako teško za rad. Zbog dezena, pa još u krug, pa kako se dobije taj oblik?... Jao tek sad znam koliko ne znam :)

    P.S. Torba nikad nije dovoljno velika

    ReplyDelete
  13. Čarobna šara, sigurna sam da ćeš je nositi sa uživanjem :)))

    ReplyDelete
  14. Torba je prelijepa.
    A da se odgovori na to pitanje prvo se treba odgovoriti na pitanje zašto niski muškarci vole visoke žene :)

    ReplyDelete
  15. torba je sjajna! mnogo mi se dopada, a velicina mmmm... obozavam velike torbe :-)

    ReplyDelete
  16. Pretpostavljam da i zene niskog rasta, kao i one visokog, ponekad trebaju velike torbe da mogu ponijeti sve sto im treba :-) I zato sto im se svidja, naravno! Tvoja je torba prekrasna!

    ReplyDelete
  17. wow, pravo je dobra. vole i visoke zene velike torbe :)

    ReplyDelete
  18. Prelepa je. Mislila sam da je remake od nekog dzempera. Ako je strikano onda TEK svaka cast!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...